J; i trötthetens tecken



Idag började dagen med engelska nationella, jag skrev en dålig diskussion om könsroller i samhället. Sen kastade vi oss iväg till SU (Stockholms Universitet), där vi fick en liten privat föreläsning om fotosyntesen. Det var extremt tråkigt. Som en av mina labbkamrater uttryckte det; Jag vill kasta mig över henne och stänga av powerpointen. Jag säger det samma. Vi fick ju dessutom en exklusiv rundtur, SU är extremt fult inuti. I alla fall de delarna som hade med biokemi och växtodlingar att göra. Men annars måste jag säga att forskaren, låt oss kalla henne I, var mycket duktig och lärde oss mycket. Så jag är tacksam.
Sen missade vi lunchen och kastades in på mattelektionen. Jag somnade lite i soffan i korridoren istället, sen var det kriminalteknik. Vi fikade mest och hjälpte P att bära kaffekoppar eftersom han erbjöd sig att koka kaffe till klassen (ja han är vår lärare). Sen var det dags för lite extramatte. Min extremt roliga dag alltså.

(inspirerande bilder inifrån kommer senare kan jag garantera)

Fick äntligen min bok från Adlibris idag i alla fall! Girlfriend in a coma. Så nu har jag läst typ 10 sidor, den ska bara vara färdigläst på måndag.

På kvällen tittade vi på lägenheten i Aspudden vi ska flytta till. Den var mycket fin måste jag säga, den 2 juni (min födelsedag) kan vi flytta in. Yes säger jag bara. 

Nu är jag så jävla trött att jag skulle kunna dö.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0